Rower:trek 2000

pętelka przez bardejów

Czwartek, 18 lipca 2013 · dodano: 18.07.2013 | Komentarze 1

trochę źle wybieram kierunek i wychodzi większość pod wiatr. pod magurę wiatr mocno przeszkadza, jadę spokojnie, 9.27 (wg nowej metodyki). od zdyni do bardejowa już wiatr sprzyja i leci się szybko, nie licząc zjazdu od statnej hranicy bo słowaki budują drogę. w bardejowie na zachód - do tarnowa. tam już pod wiatr, jeszcze jakoś idzie. ale już po odbiciu na północ niszczy mnie podjazd pod przełęcz tylicką. głównie z powodu mocnego tu wiatru i braku cienia. na krzyżówkę spokojnie, trochę odżywam i rozpędzam się do florynki. tam już dopełniam bidony w sklepie i przez wawrzkę. chyba pierwszy raz biorę ją od tej strony. delikatny w sumie podjazd, końcówka tylko normalna. po wskoczeniu na 28ke wiatr nie pomaga na tyle ile bym chciał. do ropicy już trochę lepiej.
generalnie spokojnie, zamuliło mnie trochę pod tylicką i w gorlicach. a tętna to nie wiem skąd takie sakramenckie wyskoczyły, w sumie nie męczyłem się, spokojnie jechałem, prawie turystycznie, a tu cały czas ok 160. na ostatnich 30km to już nawet pikawę czułem, ale to przez to pewnie że ostatnio nie jeździłem.