Rower:trek 2000

magura x2

Poniedziałek, 24 czerwca 2013 · dodano: 24.06.2013 | Komentarze 0

miało być 3, ale po dwóch podjazdach stwierdziłem że nie będzie jeździło jak ściany żołądka ocierają się o siebie i że jednak wolę coś zjeść i wypić piwo.
9.20 i 9.46, drugim razem spowalnia mnie mocno spalinami jakiś zdezelowany dostawczy merc. i to przez długi czas bo wolno się pnie. górę już rekreacyjnie. mimo że chłodniej - ze 20 stopni, i tak kapie ze mnie, taka jakaś sakramencka wilgotność. znowu biję rekord nad przełęczą - 72,5. choć obiecywałem sobie ostrożnie, bo w głowie mi brzmi opowieść jak jakiemuś chłopaczkowi w weekend pękła obręcz w nowym rowerze na prostej drodze i skończył z krwiakiem i pękniętą czaszka. na prostej drodze...
na koniec jeszcze na zjeździe, już na prostej mam 68 kmph a do skrzyzowania od petnej zbliza sie stilo. wyczułem, jak się okazało babę, bo mi oczywiście wyjechała. chyba mnie w ogóle nie widziała bo jak ją wyprzedziłem i popukałem do głowy to trochę zlękniona była.