Rower:trek 2000

Ґладышів

Środa, 26 września 2012 · dodano: 26.09.2012 | Komentarze 0

później wróciłem z pracy więc szału nie ma. pojechałem na głodnego z zamiarem pobicia sb pod przełęcz, ale halny w oczy wywiał mi to z głowy już na początku podjazdu. mimo to zbliżam się na 5s (9.32) nadrabiając straty w końcówce. z powrotem doganiam jakiegoś merca i na serpentynach wyprzedzam i uciekam. wyprzedza mnie przy cerkwi w małastowie. na zjeździe dopiero po prędkości z jaką mnie pcha widzę jak silno duje.
na tej magurze to mam pecha. zawsze w najcięższych odcinkach wyprzedza mnie jakiś samochód, oczywiście mocno przygazowując przy manewrze. nie wiem co jest, ale się taki wrażliwy na spaliny zrobiłem że mnie mocno przytyka na dobre 200m... chyba muszę częściej do krk jeździć coby się regularnie zaciągać :)
przez ten wiatr ciepło jak cholera, przesadziłem z długimi rękawiczkami.
a przez pogoń za osobówką nie zrobiłem zdjęcia podwójnym tablicom miejscowości - po polsku i łemkowsku (jak w tytule).