hej przez beskidzkie pola leci sarna...

Środa, 1 czerwca 2011 · dodano: 01.06.2011 | Komentarze 1

hej nózkami przebiyro, łeb zadarła.
i ja też tak przebierałem,
no i omal w nią... nie przyjebałem :)

przy prędkości powyżej 70kmph. wyskoczyła na asfalt i zaczęła się zgodnie z behaviorem gapić. złożony nawet nie próbowałem łapać za klamki tylko już zastanawiałem się nad dobrym wyjściem z progu i prawidłową sylwetką w locie, no ale w ostatniej chwili franca ruszyła a ja zszokowany i na adrenalinie pobiłem rekord wyjścia z zakrętu na dole (66).

krótki, mocno górski i późno wieczorny trening z Sebą. bielanka żwawo, oderne z obu stron rekreacja, i z leszczyn znowu ostro. jakbym wiedział gdzie chce mnie przeciągnąć to bym mu jednoznacznie popukał do głowy. przeca jam pracownik fizyczno-umysłowy. zresztą gdzie to takie trasy na rozpoczęcie sezonu ;)

&feature=related

WuJekG
| 21:20 czwartek, 2 czerwca 2011 | linkuj Też mi kiedyś wylazła. Właściwie wybiegła - wracając księżycową nocą ze Żmigrodu, na jednej z górek przy wiatrakach, przy ok.45kmh minąłem się z koziołkiem (chyba był koziołek) dosłownie o metr. Nie zwalniałem, nie było sensu :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ntrum