pierwszy raz...

Niedziela, 1 maja 2011 · dodano: 01.05.2011 | Komentarze 2

...urwałem łańcuch :) a jeszcze rano go oglądałem, widać mało dokładnie.
już wczoraj musiał być popuszczony i dziś pod klimkówkę go dokończyłem próbując depnąć. cudem zachowałem równowagę. jak to na szosie nikt nie miał skuwacza i dopiero ojciec pożyczył od Wojtka i mi przywiózł, co się wiązało z 30km pauzą. pierwszy raz też skuwacz w rękach miałem ale udało się spiąć z wyczuciem i jechać dalej. trochę wymarzłem czekając na pomoc techniczną bo nie uwierzyłem jedynie słusznemu modelowi um i pojechałem na krótko. na bielance zaciągnęło się niebo i zaczęło kropić więc jak na prawdziwych i niezłomnych kolarzy przystało jednogłośnie zaczęliśmy odwrót. i w ten sposób wpadłem do domu minutę przed ulewą :)
i znowu dupa nie trening.

yeti
| 18:47 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj hehe ucieczka...
raczej nie będę widział jak się stawka zmęczy bo albo mi ciemne mroczki przesłonią widzenie albo będę już daleko za stawką :)
a tak na serio to walczę o pierwszą pięćdziesiątkę, z takim 'wyjeżdżeniem' w tym roku i wczesnym końcem w tamtym to teraz nie poszaleję :)
WuJekG
| 17:06 niedziela, 1 maja 2011 | linkuj Lepiej na treningu niż Klasyku :)
Widzę, że ostro patentujecie podjazdy, ucieczka już na początku czy jak stawka się zmęczy ? :))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa accza