h km/h:
Rower:emtebe

śmierdzi wiosną...

Wtorek, 29 marca 2011 · dodano: 02.04.2011 | Komentarze 5

nadszedł czas odstawić narty i odkurzyć rower. niestety na nartach już nie pojeździ, choć śnieg jeszcze można znaleźć.
jak zwykle leniwie zaczynam sezon, choć w tym może być ciężko bo trochę wcześnie odstawiłem rower w tamtym roku. ale z drugiej strony pomieszkuje na wysokości 590m npm, więc nawet nie trzeba się wysilać, forma sama przyjdzie ;)

yeti | 20:26 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj e takich rzeczy się nie zapomina, gorzej z jazdą, co się uwidoczniło w nowym szlifie na łokciu :)
camelek86
| 18:07 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj po tylu miesiącach nie tylko hasła ale i loginu bym sobie nie przypomniała:)
bartek9007
| 10:59 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj kogo moje piekne oczy widzą
internet odcielo czy jak ;p?
maciek320bike
| 19:39 sobota, 2 kwietnia 2011 | linkuj Kolo mam - sam wycentrowalem (z pomoca dziadka), bo jakos nikomu sie nie chcialo. JUtro nie bede bo szosa jeszcze nie poskladana, bo mi brakuje pare rzeczy.
| 19:09 sobota, 2 kwietnia 2011 | linkuj przebudzil sie z zimowego snu:) Pozdro

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dykow