jak dawniej bywało

Niedziela, 1 sierpnia 2010 · dodano: 01.08.2010 | Komentarze 1

czyli na wspólną niedzielną jazdę.
parę nowych twarzy, w sumie zjawiło się 7.
duchota, chęci do jazdy marne, próbowałem rozruszać towarzystwo ale szkuty słabe były i trzeba było co chwilę czekać.
pod folusz nie oglądnąłem się w porę i Wojtek mnie objechał.
w dębowcu pod hopkę ostro zaciągnąłem na twardym i mi się but wypiął - musiałem się zatrzymać i zrzucić na małą tarczę bo stromo było :)
no i na ostatnich km jeszcze dałem mocną i długą zmianę pod 60kmph, zjechałem na 4tą pozycję a 3ci Wiktor puścił koło. zaspałem, zresztą musiałem chwilkę dychnąć, i Seba z Wojtkiem na to czekali i mi odjechali. goniłem, ale przez parę km ich 150metrowa przewaga nie chciała drgnąć ani w te ani we wte :)
mimo wolnego tempa ogólnego paroma szarpnięciami się zmachałem :D
no i tak do miasta samego.

radik
| 18:24 niedziela, 1 sierpnia 2010 | linkuj Tośmy sie mineli dzis :) ja na mtb "przelotnie" byłm zerknąc w Żmigrodzie ale dopiero sie rozkładali wiec do domu pora wracać bo od 6 na rowerku. Widziałem ze spora grupa, Ciebie poznałem bo koszulka klubowa :) yyy dobrze widzialem ?:) a mijanka juz prawie dojeżdzaliscie do Żmigrodu.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acysu