prawie jak emtebe

Czwartek, 22 lipca 2010 · dodano: 22.07.2010 | Komentarze 0

3K x 2 = 6K
nie miałem siły i ochoty nigdzie jechać ale rozruszać się trza było.
niby 13km, ale przy przełożeniu na niziny to prawie jak setka ;)
pierwszy raz sobie czasy zmierzyłem, wyszło podobnie za pierwszym i za drugim razem - ok 10.30.
w sumie w założeniu miało być spokojnie, i w większości tak było. za drugim razem próbowałem na stojąco na 39-24, ale koło uślizgiwało cały czas na wilgotnym asfalcie i się nie dało. a na 39-26 z kolei dźwiga przednie do góry, ale łatwiej to opanować.
zjazdu tak odważnie jak dziś tam jeszcze nie jechałem, a co gorsza bez kasku.
ale tam pustki, więc luz. w pewnych miejscach jakbym miał pecha i natknął się na auto od dołu na pewno nie zdążyłbym wyhamować.
jak nie jestem fanem mielenia podjazdów po parę razy, to tam jest wyjątek. ma to coś z katorgi, a na zjeździe w pewnych miejscach to się spada wręcz w dół co niesamowicie dostarcza adrenaliny.

znowu bez aparatu, a dziś zdjęcia byłyby prima sort. ale tam liczy się każdy gram ;)