Rower:

magura i łysula

Środa, 21 lipca 2010 · dodano: 21.07.2010 | Komentarze 2

z Andrzejem na magurę. po drodze przyuważył nas Sebastian (B) ale pomylił z kimś innym i przy złym założeniu trochę długo nas ścigał. pod magurę ja nadawałem tempo, endrju odpadał i dochodził a Sebastiana nie mogłem zgubić. pod koniec zszedłem, Seba zaatakował ale skontrowałem i już tego nie wytrzymał. czas 9:43, bardzo dobry jak na taki upał i duchotę. na szczycie chwila przerwy i dojeżdża do nas dwóch chłopaczków. zabierają się z nami z powrotem. ja na zjeździe odjeżdżam, potem czekam. zjeżdżamy się, chwila ostrzejszej jazdy i nowe chłopaki zostają. czekamy, potem na hopce jeden z nich atakuje. niestety. potem znowu czekamy ale ich nie widać więc zmywamy się bez pożegnania odbijając jeszcze na łysulę. jako że tam pierwszy raz byłem, tylko trzymam się za Andrzejem, który nadaje dość mocne tempo. potem już prawie lajtowo.
namawiałem gości na piwo na rynku, no ale oni są pro i wpierdzielają ryż z makaronem popijając mineralką i sokiem i nici z tego wyszły.
nie tak mnie kolarstwa uczono ;)

generalnie jak to popołudniem późnym dużo rowerzystów w okolicy sękowej. świetnie wypiętrzone cumulonimbusy oświetlone zachodzącym słońcem. niestety już zapomniałem chyba jak się zdjęcia robi bo dawno w dłoni aparatu nie miałem. jeszcze to sobie odbije ;)

że ja jeszcze na ich koncercie nie byłem to jest niepojęte: