świerszcze i jerzyki

Wtorek, 20 lipca 2010 · dodano: 20.07.2010 | Komentarze 0

no wydawało mi się że wolniej wyjdzie, a tu rezerwa jeszcze duża była.
do góry w słońcu, zaduch okrutny, na podjazdach prawie kapało ze mnie. starałem się jechać miękko i na wysokiej kadencji, jednak jak się sztywno jeździło to ciężko jest się przestawić. górki mocno, ale miejscami brakowało oddechu z tego młynka i duchoty. miałem wrażenie że prędkości mniejsze w ten sposób osiągam (pomijając najsztywniejsze fragmenty) ale może być to tylko wrażenie.
z powrotem z gorejącym niebem odbitym w tafli jeziora, muchami, zmrokiem, jerzykami i świerszczami (raczej koniki polne). nie wiem co jest, kiedyś mi się jerzyki z miastami kojarzyły, a że teraz tyle tego po wiochach lata?

no i noga. przeanalizowałem sprawę dogłębnie i lewa nie zaciąga jak powinna - jednak wyłączone ścięgno upośledza pracę przy zaciąganiu i stąd duża różnica w obciążeniu nóg...

niejako kategoria traci rację bytu, no chyba że jako trasa w kategoriach treningowych. (dzisiaj trasa niejako na raz więc też nie do końca)