chwila oddechu

Poniedziałek, 19 lipca 2010 · dodano: 19.07.2010 | Komentarze 0

po ponad tygodniowej przerwie spowodowanej po części upałami, a po części egzaminem i zawirowaniami pracowymi (których jeszcze nie koniec) powrót na rower.
nijak mi się nie chciało samemu poginać gdzieś daleko, więc z tej niechęci zacząłem od 3 kopców. udaje się nie zejść poniżej 10kmph, co jest w głównej mierze zasługą trybika 26 z tyłu i jeździe w stylu armstronga. mimo to po żwawym podjeździe na szczycie już mam serdecznie dosyć jazdy. co ciekawe przy 17 stopniach ze mnie kapie w przeciwieństwie do 40 stopniowej Ochodzitej. jednak fizyki i 100%owej wilgotności nie da się oszukać. zjazd dostarczający adrenaliny, trochę za odważnie tam jeżdżę. tym razem wypadam z zakrętu i chłopy na furmance wiozą sortyment M2 czyli gałęzie z lasu :) kilkanaście metrów sunę poślizgiem, ale udaje się nie skończyć niczym Azja Tuhaj-bejowicz (asfalt szeroki na furmankę tudzież auto gwoli jasności).
potem już tylko rozkręcenie po płaskim, też dość żwawe i olśnienie. skurcze na Istebnej raczej nie były spowodowane upałem (odwodnieniem) czy dietą (magnez). po prostu nogi mi nierówno pracują - mimo roku od stanięcia na nogi lewa została w tyle i nie pracuje w takim stopniu jak prawa. a skurcze tylko w prawej miałem...