dzień bez deszczu to dzień stracony

Poniedziałek, 24 maja 2010 · dodano: 24.05.2010 | Komentarze 7

to jest dewiza wiosny w tym roku. chyba jedyny dzień bez deszczu w maju to niedziela ale akurat byłem skacowany i nie zebrałem się do jazdy.

na szczęście dziś tylko mnie podrażniło a nie zlało.
czas najwyższy przeprosić się z górami i tłuc przewyższenia więc pulsometr dostał dziś dyspensę.
pierwszy podjazd - mój ulubiony - mocno, reszta niby też ale deczko spokojniej.
zjazd do leszczyn chyba rekordowy - 78! nie pamiętam cobym tam takie prędkości rozwijał. ale to z racji zakrętu na dole. gdybym wiedział że mam lepsze heble opóźniłbym hamowanie w stylu kubicy i można tam coś jeszcze wycisnąć.
dalej w miarę intensywnie ale równym tempem.
na wjeździe do gorlic przy 60kmph wyjechała mi z prawej śliczna pani mini qperem. spodziewam się tam zawsze takich sytuacji więc zdążyłem wyhamować ale epitety się posypały wzdłuż ulicy szerokim echem. pani udało się mnie udobruchać przeprosinami z uroczym uśmiechem.
po drodze jeszcze po porterka coby ukoić skołatane nerwy ;)

ekg:

zdjęcia z piątkowych roboczogodzin, wiosna w pełni. oczywiście aparat mi padł gdy znaleźliśmy pozostałości po zagryzionym przez watahę wilku.
konflikt pokoleń © mateo

wiosna © mateo

a to mnie budzi codziennie o 5.30:

triss
| 14:15 niedziela, 30 maja 2010 | linkuj piękny ten las :)
bartek9007
| 21:02 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Zgadza się, na tej ostrej hopie, predekosci wycisnia zawsze 2-3 km/h wieksza ;)
yeti
| 13:40 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Maciek, po dwakroć racja :)
marcc, dzięki, ale nawet do prawdziwego amatorstwa to mi daleko, nie ten poziom. no i brak sprzętu mnie mocno ogranicza. zawodowo to między innymi właśnie takim konfliktem pokoleń się zajmuję :)
Bartek, coby z magury taką prędkość osiągnąć trzeba mieć halny w plecy albo peleton. już prędzej w drugą stronę.
pzdr
bartek9007
| 21:39 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj a i zdjecia tez, szczegolnie to pierwsze fajnie wyszlo ;)
| 21:39 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj uscie nie ma innej opcji ;) na magurze takie cuda sie nie dzieją, ładna srednia,
pzdr
marcc
| 21:24 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj pikny ten konflikt pokolen :) fajne foty robisz, to z zamiłowania czy zawodowo?
tak czy siak jest piękne!

maciek320bike
| 20:37 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj 82 pewnie do Uscia:):) Trzeba kiedys wreszcie razem smignac.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyjdz