wokół woda, powietrze świeże

Środa, 19 maja 2010 · dodano: 19.05.2010 | Komentarze 1

czego więcej, ach, potrzeba nam?
na szczęście nie rozumiem piękna zdania wszystko płynie ;)
tak się złożyło że w tym zapomnianym przez ludzi i Boga miejscu tym razem i powódź sobie zapomniała też. no nie żeby półtora tygodnia nie lało, ale obeszło się bez wielkich strat. no i może z tym powietrzem świeżym nie do końca bo przy obwodnicy bieckiej to tylko zapach mułu i szlamu.
w 97 też był w miarę luz, ale za to co 2-3 lata porządne oberwanie chmury i dopiero wtedy jest jazda.

tak wyszedłem się przeturlać po długiej przerwie. za wolno, za wysokie tętna, za duży wiatr, za pochmurno, za hopkowato i w ogóle ;)
jednym słowem złej baletnicy...
w połowie trasy naszła mnie chęć na kebaba. i z powrotem zahaczyłem o kebabożernię. jak w krk za 10 zł w kebabie połowa to kapusta pekińska i jeszcze 25% to warzywa to tutaj jest samo mięso z jednym plasterku ogórka i jednym pomidora za 7 peelen. i tak źle i tak niedobrze coby nie było że za mało narzekam :)

ememka
| 13:22 czwartek, 20 maja 2010 | linkuj Kazdy ma taki dzien, ze mu nic nie pasuje i na wszystko narzeka:)
Ale ja nie o tym, tylko chcialam sie pochwalic, ze nadrobilam zaleglosci w "blogowaniu" ;) i postaram sie dodawac je kazdego dnia;) dodam tez jakies zdjecia, zeby wpisy byly ciekawesze;)

Pozdrawiam i ladnej pogody zycze;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tylem