konkretnie się narąbałem

Środa, 12 maja 2010 · dodano: 12.05.2010 | Komentarze 4

a jak się już narąbałem, to dla rąk umęczonych (w tym jednej szczepionką na kleszcze) trzeba było umęczyć i nogi.
jako że ostatnio zamiast jeździć postanowiłem zadać wyprzedzające uderzenie kolarskiej opaleniźnie - leżałem 3 dni na gorrrącej plaży w Alicante - nie bardzo wiedziałem jak z moją kondycją jest.
w związku z tym (i z popołudniową ulewą oznaczającą mokre asfalty w górach) wybrałem płaską trasę jasło-dębowiec.
pomyślny wiatr jednak szybko pomógł zapomnieć o spokojnej jeździe i po niecałej godzinie byłem w jaśle (avs 33.5kmph). potem trochę pod górkę i wiatr i dalej już w dół.
tętna wysokie, bo dość sobie harcowałem, czy to po hopkach czy to za busikami.
po 50km intensywnej jazdy dopadł mnie głód i na tzw. judaszu przejechałem jeszcze 10km cały czas myśląc o paczuszce piegusków, na które mnie okrutnie naszło. normalnie jak kobita w ciżąy ;) w sklepie spełniłem wizję i opierdzieliłem z miejsca taką bombę kaloryczną.
dalej niespokojnie do domu.

miałem głupiego jasia więc jak mi wypadło się zatrzymać (torebka podsiodłowa mi się luzowała ze 3 razy) to zrobiłem zdjęcia jakieś, ale bez natchnienia - więc wrzucam dla formalności i coby zielonego trochę było :)

pasmo magury wątkowskiej © mateo

zielona aleja © mateo

zachód nad cieklinem ( i kałużą) © mateo

yeti
| 18:35 poniedziałek, 17 maja 2010 | linkuj pierwszoklaśne to w bajce były, ale co innego ;)
a bajka była jedna.
i więcej nie będzie bo tu ino świynte prowdy som hej :)
bartek9007
| 21:55 czwartek, 13 maja 2010 | linkuj dobrze panie, widze, że konkretna jazda :D Nastepnym razem nci tylko zejść ponizej 2 godzin :D
fajny zachodzik ;)
camelek86
| 20:21 czwartek, 13 maja 2010 | linkuj Czysta ekonomia - narąbać się bez kropli alkoholu. A zapowiada się jeszcze jakaś pierwszaklaśna bajeczką?:>
maciek320bike
| 22:27 środa, 12 maja 2010 | linkuj Ale pocisnales, w tamtym roku na tej samej trasie mielismy troche gorsze tempo, bo niewiele ponad 30, ale ja bylem na goralu:):). Pozdro

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pangi