zmarszczki na starość

Sobota, 1 maja 2010 · dodano: 01.05.2010 | Komentarze 0

w okolicach sękowej.
szereg krótkich, za to sztywnych podjazdów. miała być pełna rekreacja, ale jakoś pod górkę to tak nie wychodzi. odświeżyłem sobie górski wariant z ropicy do sękowej, bo nie miałem ochoty w normalnym ruchu ulicznym jeździć.
zahaczyłem o owczary oblukać nową nawierzchnie. trochę jej mało i są odcinki typu "jadę sobie spokojnie dziurą a tu nagle asfalt". oczywiście na szosie jechałem poboczem - bo było najrówniejsze...
miałem jeszcze obczaić sobie jeden asfalcik stromo wijący się tam gdzieś w górę, ale wielka chmura nadchodząca nad gorlice skutecznie mnie przestraszyła. na pogórzu już padało, ale na szczęście oparło się to o maślaną, odbiło i polazło skąd przyszło :)

w ogóle już wiem czemu pogoda ma się zjebać. wszystko przez politechnikę krakowską i ich rajd. przegapiłem, że w tym roku jest w stróżach (a co gorsza przegapiłem przez to koncert harataczy) i tam ściągnie zła pogoda i będzie promieniować na okolicę. a co to za rajd PK bez ulewy.