dzienny patrol, nocny patrol

Piątek, 20 listopada 2009 · dodano: 20.11.2009 | Komentarze 3

a ja pomiędzy.
rano coś mnie termometr oszukał i nie ubrałem czapki. a w bielance zupełnie biało, taki mróz. nie miałem nawet serca się zatrzymać i zdjęcia zrobić, nie chciałem się wybijać z rytmu przed samym clou podjazdu.
a tam w końcu zobaczyłem Tatry, ostanio jakoś nie chciały mi ukazać swojego oblicza. na zjeździe nawet nie zamarzłem.

dziś wyjątkowo z powrotem przez góry, coby zaczerpnąć słońca przez 5 minut, bo w Łosiu już zaszło. na szczycie poczekałem aż słońce całkiem zajdzie coby na Tatry looknąć raz jeszcze.
a że trasa wyszła krótka i dużo przewyższenia, musiałem to jakoś rozpłaszczyć :)
więc zamiast zjechać do domu pokręciłem się jeszcze trochę na spokojnie.
krew jego dawne bohatery, a imię jego będzie czterdzieści i cztery
i na tylu skończyłem.

na 5 minut przed wschodem słońca. nie mogłem zaczekać coby się do pracy nie spóźnić :)
góry w chmurach przed wschodem słońca © mateo

a w Tatrach słońce już wzeszło. (na fotkach bez zoomu te Tatry wyglądają jakby były trochę dalej niż w rzeczywistości)
w tle tatry oświetlone wschodzącym słońcem © mateo

po południu już się przestraszyłem że Tatr nie zobaczę:
zachód w beskidzie niskim © mateo

ale po chwili refleksji że muszą być widoczne, sprawdziłem:
zachód słońca za tatrami © mateo

coby nie było całkiem monotematycznie toć i pinus silvestris: