jest dobrze, łzy jeszcze nie zamarzają

Środa, 4 listopada 2009 · dodano: 04.11.2009 | Komentarze 6

patrząc o 6ej z rana na termometr i widząc 6 stopni poniżej zera poczułem dreszczyk. nie zimna, bardziej emocji.
no i okazało się że zaklejenie przednich otworów w kasku i wsadzenie w czubki butów folii zdecydowanie poprawiło komfort cieplny. chusta na twarzy natomiast zapewniała wstępne ogrzanie powietrza, więc było ciepło. na zjeździe najgorszy problem mam z łzawieniem. ale jak w temacie, choć ciekawe jaka jest temp odczuwalna przy -6C i 60 kmph.
w tamtą stronę wolniej niż wczoraj, nie wiem czemu. a powrót zdecydowanie szybszy - wiatr już był w normie czyli z zachodu. zdjęć nie robiłem bo się pochmurało i szarówka się szybko zrobiła.
generalnie ludzie w biurze mają mieszane uczucia co do mnie - patrzą trochę z politowaniem, a trochę z podziwem. jak dorwę coś na szerszych oponach to w zimie zostanie im tylko politowanie, choć pewnie do tego czasu już zapomnę o biurze i będę gonił po terenie.
jutro impreza w godzinach pracy z okazji huberta.
nie jest źleeee!
proroczy tekst, stała się 'zbyt ludzka niż bym tego chciał' :)

kuguar
| 04:37 czwartek, 5 listopada 2009 | linkuj Hej:) Czyli musisz czekać aż temp. spadnie do -8st albo i niżej może wtedy zamarzną - a wszystko przez sól.:)taka tam ciekawostka;) pozdrawiam i naprawdę podziwiam determinację:)
woody
| 21:07 środa, 4 listopada 2009 | linkuj W budach może tak ale pomiędzy butem a ochraniaczem już lepiej :) Mnie np ochraniacze niewystarczają , fakt że to tylko membrama a nie neopren.
yeti
| 20:59 środa, 4 listopada 2009 | linkuj zabezpiecza przede wszystkim przed pędem zimnego powietrza które jakoś tam mi przenika do butów - i to mi wystarcza :)
stopy nie krzewy a gazeta w butach trochę mniej praktyczna, nie próbowałem i raczej nie zamierzam ;)
pzdr
woody
| 20:52 środa, 4 listopada 2009 | linkuj Folia w sumie zabezpiecza tylko przed dostaniem/wydostaniem sie wilgoci.Lepszym rozwiązaniem będzie gazeta która trzyma ciepło i chroni przed chłodem. W sumie po to się na zime zawija papierem krzewy żeby nie przymarzły. :)
yeti
| 20:48 środa, 4 listopada 2009 | linkuj "nie jest źleee" ;)
ubieram dwie pary skarpet a na czubki założyłem dziś woreczki foliowe - tak do 1/3 długości stopy może, no i do buta z tym. miałem przemrożone palce u stóp - więc mi dość szybko marzną, nawet w temp. powyżej zera.
dziś było ok, czucia nie straciłem co się ostatnio zdarzało - a było najzimniej jak dotąd. może się stopa trochę bardziej poci, ale jest zdecydowanie lepiej niż bez jak dla mnie. w sumie jak to się sprawdzi to nie będę wywalał półtorej stówy na ochraniacze.
no nie wiem, spróbuj sobie i zobaczysz, to na pewno jest kwestia indywidualna.
pzdr
foly
| 20:26 środa, 4 listopada 2009 | linkuj Jak to mowisz z tymi czubkami i folia jest ? ;) Bo wlasnie cos takiego myslalem tez zrobic za nim kupie ochraniacze ;) pozdrv

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stawi