h km/h:
Rower:unijny

z laboratorium X: badanie techniczne

Wtorek, 27 października 2009 · dodano: 27.10.2009 | Komentarze 1

ależ ja nie cierpię wszelakiej służby zdrowia.
myślałem że choć w prywatnej wersji będzie lepiej ale ten sam komunistyczny system z pacjentem głęboko w dupie. za mało konkurencji na zadupiu czy to tak jeszcze wszędzie jest, nie wiem. przynajmniej tyle że akurat nie ja za to płaciłem dziś :)
ehh przy ekg miałem stresa porządnego. nie bardzo miałem pojęcie jak to się wykonuje, dotychczasowy związek mój z ekg można zobaczyć we wcześniejszych wpisach z mapką. ale jak mnie kobita zaczęła podpinać do prądu to prawie w panikę wpadłem. rezonansu nie mogę zrobić, na elektrostymulację nerwa mojego porażonego nie mogłem chodzić, więc podpięcie mnie do prądu z metalem w nodze mimowolnie stało się czynnikiem stresowym. a pielęgniarka wcale mnie nie uspokoiła, wręcz zaciekawiona była czy coś się wydarzy (normalnie miałem wizje iskier z nogi ;) ale przeżyłem. potem gehenna w poczekalni pracowni rtg i kolejna dawka X-rejs w tym roku, tym razem wyjątkowo na płuca. jak tak dalej pójdzie to skończę jak Skłodowska. no i antykoncepcję będę miał z głowy hehe. a zapomniałbym o innej kolejce - po strzała w żyłę. jak za cukrem kiedyś. i rozpieszczony bachor mnie denerwował. ehh, zero autorytetu rodzice teraz mają, wychowanie bezstresowe rulezzz :/
najgorsze w tym wszystkim to że jutro powtórka z rozrywki. już mnie qrwica bierze.
z tego wszystkiego nawet na rower nie miałem ochoty, więc dziś same popłuczyny.

na dziś więc muzyka spokojna, dawna i zajebista od fajnych lasek z czech, jakość kiepska: