pobujać w obłokach

Niedziela, 25 października 2009 · dodano: 25.10.2009 | Komentarze 8

miało być po płaskim i szybko, choć pogoda nie nastrajała do jazdy. mgły, chmury i w ogóle. ale w południe byłem autem w bielance i zaskoczony zostałem wspaniałą pogodą - chmury oparły się o pasmo magurskie a za nim piękna jesień :) no a ja po złej stronie.
chcąc zaznać trochę słońca zmieniłem plany na czysto górskie. no i w końcu znalazłem się z aparatem we właściwym miejscu i czasie. tak mnie wzięło że dość znacznie focenie wpłynęło na tempo jazdy. tak więc uwaga: dziś zabijam fotami ;) może nie jakością, ale ilością na pewno, a i tak się ograniczam. szkoda że nie wziąłem lustrzanki od siostry...
końcówka już po ciemku i we mgle. niezbyt pewnie czułem się na zjeździe z magury - mgła taka że asfaltu nie widać, a ja 50-60 :) ale to tylko na odcinku kilometra może.

na początek ekg:

nastrojowa muzyka do zdjęć:
"
no i zdjęcia:

"tutaj w lesie po południu jest dobrze.." © mateo

trochę wcześniej pomiędzy jedną mgłą a drugą:
droga w obłoki © mateo

niewiele brakło a ujrzałbym widmo człowieka z brokenu w beskidzie niskim hehe:
prawie widmo brokenu :) © mateo

waćpanowie, gore!!!:
las gore! © mateo

wewnątrz:
jesienna dentario-grandulosae fagetum © mateo

osiągnięcia tego uczy jawor na wl w kraku ;)
ach, ten piękny podrost jodłowy ;) © mateo

i tak się ograniczam ;)
kazik wie gdzie i kiedy jest dobrze ;) © mateo

już kiedyś było, ale teraz w innej scenerii:
cerkiew w Leszczynach © mateo

i zrobiło się tak... kolorowo:
barwy jesieni © mateo

i jeszcze tu:
po zimie przyszła jesień © mateo

nie w tę stronę z tym czasem, do jasnej cholery!!!
ale ten przewód od licznika brzydko wygląda ;) © mateo

za wcześnie ten zachód © mateo

nadchodzi noc © mateo

a na koniec zanurzam się w ciemność i mgłę:
ładnie to wygląda, ale z góry... © mateo

qrcze cały dzień ten bs mnie godziną stresuje. nie uznaje zmiany czasu, dla rowerzystów przeca lepiej było po staremu ;)

Anonimowy bartek9007 | 21:33 środa, 28 października 2009 | linkuj Pan Mateusz to jeździ sam, egoista jeden :D Jak mam lekcje, albo but rozwalony! No a zdjęcia tylko podziwiac i szkoda, że jak ja dziwnym trafem znajde sekunde czasu na jazde to ciemno i pochmurno ;).
hose
| 08:55 poniedziałek, 26 października 2009 | linkuj zdjęcia są rewelacyjne, świetnie Ci wyszły zrobione w lesie, a Yeti ma rację - Vangelis dodatkowo potęguje wrażenia.

pozdrower
yeti
| 21:31 niedziela, 25 października 2009 | linkuj e tam zdjęcia, vangelis rządzi ;)
vol7, niestety się nie uczyłem, co najwyżej metodą prób i błędów. niestety z mojego kompakta już naprawdę ciężko coś wyciągnąć. tylko jak jest słonecznie, poza tym zero głębi ostrości i ograniczone możliwości zabawy.
fajnie że się podobają zdjęcia ale połowa sukcesu to być we właściwym miejscu o właściwym czasie i mieć naładowane baterie ;)
pzdr
rammzes
| 20:42 niedziela, 25 października 2009 | linkuj Powiem to co wszyscy: piekne zdjecia :)
vol7
| 20:27 niedziela, 25 października 2009 | linkuj Bardzo klimatyczne i ładne zdjęcia, naprawdę postarałeś się.... Mogę spytać, czy gdzieś się tego przypadkiem nie uczyłeś?
kuguar
| 20:25 niedziela, 25 października 2009 | linkuj Jak zawsze warto zajrzeć aby coś ciekawego poczytać i obejrzeć świetne foty:) pozdro
robin
| 20:25 niedziela, 25 października 2009 | linkuj Pierwsze zdjęcie super, gra świateł - melodia. Pozdrawiam
vanhelsing
| 20:13 niedziela, 25 października 2009 | linkuj Ależ cudowna gra światła na tych zdjęciach ! Świetne zdjęcia, naprawdę :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rajaj