szum gum i wiatru

Piątek, 23 października 2009 · dodano: 23.10.2009 | Komentarze 4

tak w miarę szybko w miarę po płaskim.
dość mocno wiało, ale dało się przeżyć.
bez przygód, oprócz tego że przewiozłem aparat (tradycyjnie zapomniałem włożyć karty sd - za dużo masła z czosnkiem). taka się kolorowa jesień zrobiła - a jak są najlepsze warunki do focenia to tradycyjnie mi się coś zjebie. jako i dziś było.

z jazdy tyla, ale zakupiłem dziś rower :)
niestety nie jest to jeszcze góral, ale miejska damka dla łicz. kosztowała 120zł (!) na szrocie w jaśle, a im dłużej go czyściłem tym bardziej twierdzę że interes roku zrobiłem :) normalnie jest chyba w lepszym stanie niż szosówka moja, klasyczny osprzęt nie styrany, a wygrzebałem go z cmentarzyska - tzn wystawione zaczynały się od 200 stówek, ale gościu powiedział że jak chcę coś za 100kę to se muszę poszukać w trupiarni wśród tych do naprawy (na oko ze dwie setki ram tam było). jak zobaczył co wygrzebałem uparł się na 130, a i tak 10 mniej dałem :)
muszę tam kiedyś na spokojnie poprzeglądać te złomy bo dziś mnie czas gonił

"

kuguar | 17:25 niedziela, 25 października 2009 | linkuj Hej, tylko pozazdrościć takiego złomowiska niedaleko:) gratuluję udanego interesu:) pozdrawiam:)
yeti
| 13:58 sobota, 24 października 2009 | linkuj no ja w przeciwieństwie do Ciebie miałem jeszcze słońce kontrastujące z kolorowymi drzewami i mocno granatowym niebem od wschodu ale jak wyżej - skleroza ;)
Anonimowy bartek9007 | 13:28 sobota, 24 października 2009 | linkuj A nuta spoko :D
Anonimowy bartek9008 | 13:27 sobota, 24 października 2009 | linkuj A gdzie jakieś fajne zdjęcia ;p!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iodty