jo se pude

Środa, 21 października 2009 · dodano: 21.10.2009 | Komentarze 2

ino jeszcze nie wiem gdzie.
abo tam ka się woda sieję, abo tam gdzie się dziewczę śmieje. do końca miesiąca się wyjaśni.
tymczasem wyjaśniła się pogoda, zima jak przyszła tak wzięła i znikła. zostało po niej błoto, resztki śniegu i połamane drzewa. i nici, kruca, z dobrej formy. wyjechałem dość późno i połowa trasy już po zmroku.
pod zamkową miało być spokojnie, ale niestety jechała załadowana ciężarówka. a ja starszy będę, ale mądrzejszy to już nie. pod górę 36kmph trochę mnie przeraziło, ale jak się jedzie w tunelu nie czuć zmęczenia. za to przychodzi ze zdwojoną mocą jak się tylko odpuści - to chyba wpływ adrenaliny :) no więc druga część podjazdu spokojnie siłą rzeczy. potem już raczej też spokojnie. po drodze minąłem Kingę (yeti91), zwyubierana że nie poznałem ;)
jutro ma być pogoda, choć wyraźnie modele UM z COAMPSem się gryzą co się nie tak często znów zdarza. może się uda do 500 jeszcze dobić w tym miesiącu.