było nas trzech, w każdym z nas inna krew...

Niedziela, 27 września 2009 · dodano: 27.09.2009 | Komentarze 2

czyli pustawo na grosarze. choć podczas mojej kilkuletniej przerwy ponoć to standard był.
dziś odmłodzony skład - ja, Seba i Czarek, stąd i tempo w miarę ok, równe i szybkie. pojechaliśmy minimalistycznie: pętla przez magurę, końcówka przez łosie. na osuwisku w bielance wylali trochę asfaltu i da się już przejechać. będę mógł już na spokojnie wrócić na traskę pod leszczyny :D
dziś nie był mój dzień - jednak łopata nie jest dobrym suplementem treningu na rowerze ;)
pod magurę nie walczyłem, zresztą dziś głównie na kole się wiozłem. czas minutę gorszy niż ostatnio - w tym sezonie rekordu na pewno nie pobiję.
pogoda idealna, choć przed południem trochę chłodno - jechałem na krótko (ja jeden) i parę km zajęło rozgrzanie się, ale potem już tak przyświeciło że nie wytrzymałbym zwyubierany tak jak chłopaki.
znad bielanki było widać tatry :)

to mi z rana chodziło po głowie i wydzierałem się po chałupie: