w pogoni za zachodzącym słońcem

Wtorek, 25 sierpnia 2009 · dodano: 25.08.2009 | Komentarze 0

patrząc po kilometrach aż żal dodawać, ale czasem jakość ważniejsza niż ilość.
wieczorkiem, po zachodzie postanowiłem zrobić sobie ITT na trasie którą pokonywałem kilka razy w tygodniu przed 6-7 laty, coby porównać wyniki. no nie jest źle, choć porównanie nie jest idealne - na jednym odcinku teraz brak asfaltu (dawniej było lepiej) podczas gdy na innych odcinkach wylano nowy. w każdym razie czas całego podjazdu - od domu 22:00 - mimo że do rekordowych nie należy, jest całkiem dobry, lepiej niż myślałem :)
jak osiągnąć dobry czas? dojazdówkę spokojnie, a na samym podjeździe trzeba pojechać szybko na najstromszych fragmentach, a na tych 'odpuszczających' mocno poprawić. dzisiaj pojechałem mocno strome fragmenty, i miarowo, dość szybko te lżejsze ale bez szaleństw. no i w sumie udało się dogonić zachodzące słońce. myślałem że nie da rady, na szczycie wydawało się że już po zachodzie, ale na zjeździe dojrzałem przez las ognistą czerwoną kulę :)
przy prędkościach powyżej 60 czasem mi licznik świruje - gubi pare impulsów i zaniża prędkość - dziś na najstromszym odcinku wyskoczyło mi przez moment ok 50kmph a pocinałem powyżej 70tki. 80tka dalej czeka w tym sezonie, już ją czuję :)