rozciągnięcie ścięgien

Sobota, 22 sierpnia 2009 · dodano: 22.08.2009 | Komentarze 2

przedpołudniowy powrót. pogoda masakryczna - nienawidzę takiej (upał, duchota, pochmurno). trasa - jak pierwszy wpis sierpnia. w miarę na lekko - z małym plecaczkiem, po 2 godzinach snu. śniadanie trawiłem na podjeździe do strzyżowa. masakra. pojechałem go w miarę mocno, ale z moimi przełożeniami to była walka i przepychanie na stojąco. nie mogłem się nadziwić jak ja to z wielkim plecakiem podjechałem. początkowo są tam hopki krótkie i sztywne, po nich można chwilę dychnąć a na koniec bardzo sztywne 700m. magura czy bielanka się nie umywają, może uście-(oderne)-nowica jest porównywalny i cięższy pewnie. a tam można jeszcze wyżej, ale chciałem sprawdzić różnicę pomiędzy jazdą z plecakiem.
zjazd - można bić rekordy przy dobrym wietrze. ja w zasadzie podczas takich prób w najstromszych miejscach nie dokręcam tylko jadę poskładany, dokręcam ile się da w 'fazie rozpędzania'. brakło trochę by 'sezon best' przełamał psychologiczną barierę 80kmph. a na drugim zjeździe popełniłem wielki błąd taktyczny - z warzyc za wcześnie przepuściłem tira. gdybym chwilkę poczekał pewnie dobiłbym do 90tki. niestety uciekł mi, ale i tak rozpędziłem się do 78 i tak 3/4 zjazdu zjechałem. pierwszy raz chyba zdarzyło mi się cobym na zjeździe nadrobił średnią straconą na podjeździe. potem z jasła już praktycznie płasko (hopki), mimo to bardziej walczyłem o utrzymanie średniej niż podwyższenie. wszystko przez wiatr. kosmiczny był jakiś. od wschodniego po zachodni. dochodziło do takich sytuacji że po obwodnicy biecza cisnąłem 25kmph po płaskim a pod górkę (nie zmieniając za bardzo kierunku) lekko 30 szło. niezbadane są kierunki wiatru ;)
całość na litrze tymbarku uzupełnionym rzeszowianką i 3 bananach (+śniadanie przed). co w takim upale jest nie do końca mądre, ale nie chciało mi się zatrzymywać do sklepu. haltowałem tylko na światłach - w jaśle chyba wszystkie czerwone zebrałem. dopiero wtedy czułem jak jest gorąco, a jak na tych krótkich postojach puls spadał poniżej 140 od razu ogarniała mnie senność, jako i teraz dzieje się :)