omc mgr

Poniedziałek, 29 czerwca 2009 · dodano: 29.06.2009 | Komentarze 0

po długiej przerwie znów w siodle ;)
czyżby jednak moja teoretyczna edukacja dobiegła końca?
praca złożona, wiela przy tym stresu, nerwów, a na koniec olśnienie. a raczej załamanie. otóż: wydruk pracy, ostatnia strona wyjeżdża z drukarki (czyli pierwsza, tytułowa), rzut oka, jakby cios obuchem w głowę i przejmująca myśl: nosz qrwa mać, przeca mam pracę nie na temat!!! niestety jest różnica między cechami taksacyjnymi drzewostanu a pierśnicą, wysokością, itp. pojedynczych drzew. tak to jest jak człowiek sam nie wymyśla sobie tytułu i się nim nie przejmuje. promotor zrobił błąd (i o tym jeszcze nie wie, oby się nie dowiedział), mieć nadzieję pozostaje by recenzent równie niezwiązany z urządzaniem tudzież dendrometrią był. oczywiście machnąłem na to ręką, wolę mieć problem na obronie niż obronę we wrześniu ;) jutro poznam to wybrane nazwisko od którego mój tytuł mgr inż będzie zależał.

co do jazdy - nie patrzyłem zbytnio na pulsometr, wiatr w plecy chyba w obie strony, pogoda masakryczna - ze 30 stopni przy dużym zachmurzeniu, wilgoci i... słońcu. wierzchołki gór w chmurach, taki zaduch że nie było czym oddychać, nienawidzę takich warunków. raz zaczepiłem się za tirem, ale nie mam zdrowia do takiej jazdy, masakrycznie mi puls skacze (chyba z nerwów ;). no i jeden niedzielny kierowca o mało mnie nie wziął na maskę wyjeżdżając z podporządkowanej. na moje kurwy depnął po hamulcach, a ja adrenalinę rozładowałem solidną wiązanka w jego kierunku. ale żeby mnie nie widział abo co - a on mi w oczy przed manewrem, no bezczelny jakiś ;)