ironia deszczu

Czwartek, 4 czerwca 2009 · dodano: 04.06.2009 | Komentarze 0

no cóż, znów jazda na pograniczu deszczu, i choć uciekałem szybciej (183), tym razem to jednak chmura znad autostrady wygrała. ale deszczyk był fajny, taki rzęsisty, prawie ciepły i przy działającym słońcu. a na dębnikach sucho i nawet rower zdążył wysechnąć. z powrotem wracałem z bajkerem na mtb urozmaicając jazdę w deszczu pogawędką. odległość co prawda śmieszna, ale spokojnie, ten się śmieje kto się śmieje ostatni ;)

a wcześniej, ale to poza statystykami - extremalna odmiana kolarstwa szosowego czyli jazda na wydział zdezelowanym góralem alejami pomiędzy pasem dla autobusów a normalnym z prędkością samochodów. tylko ciężarówki mnie denerwowały, których to kierowcy permanentnie zapominali o przyczepach spychając mnie na taksówki i busy. poza tym nikt nie chciał mnie zabić ani przyprawić o kalectwo (sic! przecam się przyprawił sam, więc słowo przyprawić nie na miejscu). a na uczelni walka z dziekanatem i biurokracją prawie w 100% zakończona sukcesem. no i paru spotkanych kolegów z roku (po urlopie tak jak ja) mnie wcale nie zmotywowało - okazuje się że w porównaniu do mnie oni są daleko w dupie (co wprowadziło niepotrzebne rozluźnienie skutkujące poznawaniem natenczas tu i ówdzie smaku browaru z Łomży). a powrót tradycyjnie razem z deszczem (wtedy prawie wygrałem).

a zdjęcie na dziś (jako że dalej jestem pozbawiony aparata więc sięgam do archiwum mego) kojarzące się z dzisiejszą pogodą - było i słońce i deszcz: