urwanie łba

Środa, 3 czerwca 2009 · dodano: 03.06.2009 | Komentarze 2

...i to nie tylko na rowerze. najchętniej to bym go przeszczepił, może znalazłbym dawce z veną do pisania mgr i mniejszym życiowym pechem.
a dziś spokojnie, bez historii wręcz, czego się nie da powiedzieć o wietrze. jakoś tak koło południa więc pusto, ale przez ten cholerny wiatr średnia jak po górach. ej, nieciekawe życie mają kieleccy bajkerzy, wolę góry ;)

a zdjęcie dzisiejszego dnia takie, jako że trybem życia ostatnio się znacznie do niego zbliżyłem:
(nawet wchłaniam owady jako i on, gdy tylko za późno wyjadę na małą pętelkę)

ja sem netoperek :) © mateo

inf. własna: 44:01/28:02/0:00

yeti
| 21:43 środa, 3 czerwca 2009 | linkuj oby tylko mi nie zaczęło ;)
chwilowo (na razie do niedzieli) urzęduje na początku ścieżki rowerowej do Tyńca, więc jakbyś pomykał tam i powrotem to daj znać (na dłuższy wypad nie mam na razie czasu a i zdrowie jeszcze nie w pełni), będzie okazja się poznać w rilu :)
robin
| 21:27 środa, 3 czerwca 2009 | linkuj Temu (na zdjęciu) to wszystko zwisa :) Pisz, pisz jak Ci dobrze pójdzie to mi napiszesz dr, a też mi się nie chce :) Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa chnaw