Rower:trek 2000

Vychod Road Liga Bardejov

Niedziela, 15 czerwca 2014 · dodano: 15.06.2014 | Komentarze 0

po ciężkich bojach, znaczy się robocie fizycznej, odpuściłem opłacony już Wiśnicz i pojechałem do Bardejowa z nadzieją na dobrą jazdę.
przed wyścigiem słowackie zamieszanie - błądzimy w poszukiwaniu miejscu startu bo na mapce na stronie było inaczej. na szczęście zdążyliśmy.
pogoda bajka - u nas pochmurno i zimno a 50 km na południe, za łukiem karpat słoneczko i pod 20 stopni.
wyścig niestety tragedia. pierwsze kółko w miarę spokojnie, staram się oszczędzać mimo miejscami wysokiego tempa. na drugim kółku tracę niepotrzebnie siły - najpierw na szybkiej hopie hamuję ostro bo gość przede mną o mało się nie wpieprza w Wojtka G. potem goście nie spawają na hopie i robi się przerwa, próbuje doskoczyć ale brakło kilkadziesiąt metrów. nie łapie się do kontry i odjeżdża mi Wojtek K. staram się jeszcze gonić sam, za chwilę jeszcze niepotrzebnie daję gdzieś zmianę, potem marnuję trochę sił przesuwając się w grupie fte i wefte. jak w końcu dochodzimy grupę z przodu, zaczynam umierać. tempo nieduże a mnie kompletnie odcina. koło 55km przy prędkościach rzędu 20-25km na niewidzialnym niemalże podjeździe odpadam z grupy i umieram. ze dwa km dochodzę do siebie, zbiera się małe grupetto i wracam do jazdy. w tej grupce już coś pracuję, gonimy jakąś inna grupkę w której jest Marcin. po dojściu już luźniej do Bardejowa i finałowy podjazd. nie szarpię się zbytnio, jadę równo i z tego całego grupetta kończę drugi, mijając po drodze jeszcze Wojtka G. jakieś 100 miejsc za resztą...
Seba kończy 6ty, wygrywa chłopak z Krosna z którym finiszowałem w Sabinovie. Wojtek K też jakieś 100 miejsc przede mną.
organizacja i zabezpieczenie trasy o niebo lepsze niż w Sabinovie. na mecie nawet jakaś zupa z trupa typu gulasz, i to zjadliwa.
no i powrót na północ do krainy ciemności.